Hello there! :)

Wednesday 9 October 2013

Marine Essence Syampoo and Body Wash

In the name of Allah SWT Most Gracious and Most Merciful

Assalamualaikum to all Muslim and Selamat Sejahtera to Non Muslim...

Seperti yang saya tulis dalam my 1st entry saya akan share dengan korang product yang akan saya jual online iaitu Marine Essence, hehe..
Marine Essence Syampoo and Body Wash ialah produk yang paling laris di pasaran and ramai yang consume produk ni dah berbulan2 taw..
Sebagai seorang wanita dan tak lupa jugak pada yang lelaki kite mesti nk jaga kecantikan kite dan pada masa yang sama jaga kesihatan kite.. betul tak? Marine Essence ni boleh jugak memutihkan ketiak dan mana2 bahagian badan yang gelap dan Marine Essence ni sesuai jugak untuk budak2.. Marine Essence ni boleh jugak mengurang kan Aczema gatal2 yang dialami di badan. 












           Gunakan sedikit sahaja di tapak tangan n then boleh la letak di rambut ataw badan, Marine Essence ni gune sikit je tapi da boleh berbuih kat rambut ataw badan boleh jimat penggunaan korang taw and lagi satu Marine Essence ni wangi sangat macam perfume! 

Korang boleh la tengok gambar dibawah untuk lebih kepastian! ;) 



klik di gambar untuk gambar yang tidak jelas
Sape sape yang berminat untuk membeli Marine Essence ni boleh la message/call saya 017-2368717. Satu botol hanye RM33 sahaja tidak termasuk pos. 




Tunggu ape lagi order sekarang harga pun berpatutan J

        Until we meet again!! -wahidah